-Bokar man en plats?

Generellt bokar man inte platser, utan det är dropin i mån av plats.
Alla platser släpper ett antal jobbplatser per dag och tid, det syns i appen. Det antalet är satt efter hur det brukar se ut. Dvs vi är relativt säkra på att ni kommer få plats vid drop-in. Just eftersom många platser har det så lugnt vissa tider, är det nästan aldrig något problem att få plats.
Du ska alltså checka in på plats.

Vissa erbjudanden kräver att man bokar först
Antingen via telefon eller web. Det är oftast våra minikonferenser. Det framgår i varje erbjudande. Det är viktigt att ange den kod som står i erbjudandet man ska ange när man ringer och bokar. Själva incheckningen som är betalningen görs på plats. Du ska alltså inte betala på plats. Extraköp utanför erbjudandets innehåll köps på plats.

Hur betalar man sin jobbplats? Hur vet jag vad jag köpt?

Du betalar i appen, genom att checka in. För det krävs att du registrerat ett användarkonto och ditt betalkort för betalning. Vi använder oss av Bamboras säkra betalningstjänst och lagrar aldrig inte några kortuppgifter själva. När du betalat får du ett kvitto med epost. Du kan avaktivera det i inställningarna, ifall du bara vill se transaktionerna i appen. När du jobbat klart kan du notera i appen vad du jobbat med som underlag för din samlade utläggsräkning. Av kvittot framgår vilken tjänst du köpt.

Vi skickar dig varje månad en summering. Men du kan närsomhelst i appen välja ett tidsintervall och skapa en rapport. Du kan också se dina senaste transaktioner och göra de kommentarer du vill på dina utlägg.

 

-Jag har en annan fråga. Hur får jag svar?

Vi nås bäst på This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Maila, så svarar vi så snabbt vi kan.